قشر متوسط جامعه ایرانی برای رفاه حال خانواده خود و اغلب برای کسب درآمد، پراید این پر طرفدار ترین خودرو سایپا را انتخاب می کند

و با گرقتن وام ، قرض و دادن سود به بانک ها ، به امید داشتن روزگاری خوش این خودرو را با مشقت انتخاب می کند، غافل از اینکه به دلیل سهل انگاری در رعایت استانداردها و نبود ایمنی لازم، عزیزان خود را بر مرکب ابدیت سوار می کند و آنها را به فرشته مرگ می سپارد.
بر آن شدیم با ارائه این طرح به شرکت سایپا از جان هموطنانمان محافظت کنیم !!!
مدیرعامل شرکت سایپا علت گران شدن قیمت پراید را بالا رفتن قیمت حلب روغن اعلام کرد و افزود باید شرکت لادن را مقصر این قضیه دانست!!!
آیا واقعا این همون ماشین ایرانی هست که همه میگن؟
واقعا خودمسئولین حاظرهستند این ماشین سوار بشن؟
اگه مسلمان باشن بفکر مردم هستند



تاريخ : ۱۳٩۳/٩/٢٤ | ۱۱:۱٦ ‎ب.ظ | نویسنده : امیدعلی صوفی | نظرات ()

وقتی پشت اهل سنت نماز می خوانم واقعا احساس می کردم دارم پشت سر رسول الله «ص» نماز می خوانم. به خاطر اینکه حس می کردم این رفتار من به اعتلای اسلام کمک می کند. به خاطر اتحادی که ایجاد می شود.

به گزارش فرقه نیوز،حجت الاسلام علی اصغر کمالی در شماره جدید مجله الکترونیکی اخوت نوشت: در رفته بودیم کردستان. یک اتوبوس آخوند شیعه می خواستیم برویم در یک مسجد سنی و نماز بخوانیم! بدون اطلاع قبلی هم رفته بودیم. وارد مسجد که شدیم، خادم مسجد خیلی به ما احترام گذاشت. حالا ما شیعه بودیم و برای نماز مهر می خواستیم. مسجد اهل سنت هم که مهر ندارد. بنده خدا خادم مسجد دوید بیرون که برای ما مهر جور کند! با کلی مکافات مهر پیدا کرد و برای ما آورد و ما نماز خواندیم. خلاصه خیلی خوشحال شدند و به ما احترام گذاشتند. 

یاد آن روایت امام صادق «ع» افتادم که می فرماید: « مَنْ صَلَّى مَعَهُمْ فِی الصَّفِّ الْأَوَّلِ فَکَأَنَّمَا صَلَّى مَعَ رَسُولِ اللَّهِ، صلی الله علیه وآله، فِی الصَّفِّ الْأَوَّل ‏؛ هر که با آنها (مخالفان) در صف اوّل نماز بگذارد، گویا با رسول خدا در صف اوّل نماز خوانده است.» (شیخ صدوق، الهدایة، ص53؛ شیخ کلینی، کافی، ج3، ص380؛ شیخ صدوق، امالی، ص449؛ شیخ صدوق، من لا یحضره الفقیه، ج1، ص382؛ شیخ حر عاملی، وسائل الشیعه، ج8، ص299-300 ) 

واقعا اگر ما به همین یک توصیه اهل بیت«ع» عمل می کردیم چه اتفاقات مثبتی که نمی افتاد! جالب اینکه روایات این مدلی از اهل بیت «ع» را هرگز نمی خوانیم، ما بخاطر تعصبات بی مبنا اهل بیت «ع» را هم سانسور می کنیم! 

وقتی پشت اهل سنت نماز می خوانم واقعا احساس می کردم دارم پشت سر رسول الله «ص» نماز می خوانم. به خاطر اینکه حس می کردم این رفتار من به اعتلای اسلام کمک می کند. به خاطر اتحادی که ایجاد می شود. 

بعد نماز امام جماعت سنی مسجد آمد پیش من و گفت: البته ما هم مشکلی با نماز خواندن پشت سر شما نداریم، فقط از نظر فقهی معذوریت داریم. 

یعنی رفتار خوب ما باعث شد که آن طرف هم عکس العمل خوبی ایجاد شود. اهل سنت می گویند چون شما در وضو پای خود را نمی شویید نمی توانیم به شما اقتدا کنیم. اگر ما پای خود را بشوییم – نه به عنوان وضو – آنها هم به ما اقتدا می کنند. 



ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳٩۳/٩/٢٢ | ۱:٢۳ ‎ب.ظ | نویسنده : امیدعلی صوفی | نظرات ()

همخوانی پولس و اقطاب برای تهی کردن ادیان الهی در حالی صورت گرفته که به جرات میتوان گفت یکی از دلایل به وجود آمدن تصوف در اسلام توسط دشمنان با تجربه تخریب و سست کردن مسیحیت با ظهور دو دستگی توسط پولس بوده است

فرقه نیوز - بخش تصوف، تحقیق و بررسی در منابع اسلامی روشن کننده این مطلب است که یکی از عوامل اصلی انحراف در دین مسیحیت شخصی با نام "پولس" است. به نحوی که در بحار الانوار، ج۸، ص۳۱۱ به نقل از امام موسی کاظم (علیه السلام) پولس جزو یکی از پنج نفری است که در بدترین مکان از جهنم با نام سقر قرار دارد که ویژه بدعت گزاران و گمراهان بزرگ است.

 
بعد از آنکه پولس رو در روی پطرس ایستاد و با او مخالفت کرد دو پرچم در جامعهٔ مسیحی برافراشته شد و مردم نیز به دو گروه تقسیم شدند. دسته‌ای بنا به سفارش حضرت مسیح علیه‌السّلام از پطرس و حواریّون پیروی کردند و دستهٔ دیگرپولس را به رهبری برگزیدند.
 
همین اتفاق دقیقا در اسلام با ظهور تصوف به وجود آمد و به جرات می‌توان ادعا کرد اقطاب صوفیه با بدل گیری از شخصیت پولس توسط دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی به وجود آمدند. برای اثبات مطلب فوق کافی است تا بررسی و مقایسه ای کوتاه بین قطب در تصوف و پولس در مسیحیت داشته باشیم تا به مشترکات که در ادامه بیان می شود برسیم
 

 



ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳٩۳/٩/٢٢ | ۱:۱٩ ‎ب.ظ | نویسنده : امیدعلی صوفی | نظرات ()

اسلام آمریکایی گاهی در قالب انجمن حجتیه و گاهی در قالب حمایت از عزاداری امام حسین(علیه السلام) ظهور می کند

حجت‌الاسلام و المسلمین قابل: اسلام آمریکایی گاهی در قالب انجمن حجتیه، گاهی در دفاع از مسائل شخصی و تظاهر به دیانت و گاهی نیز در قالب حمایت از عزاداری امام حسین(علیه السلام) در جوامع مختلف ظهور می‌کند.

به گزارش فرقه نیوز، دهمین همایش بسیج و رسانه استان قزوین و پنجمین یادواره شهدای رسانه این استان امروز با حضور سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای بانو برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی قابل رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین اظهار کرد: امروز دو مقوله اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی در نقطه مقابل یکدیگر قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی پیوند ناگسستنی بین دنیا و آخرت ایجاد کرده است، افزود: پس از شکست دشمنان در جریان فتح خرمشهر دشمنان این نظام مقدس در اتاق‌های فکر خود اسلام آمریکایی را ایجاد کردند تا از پیشرفت اسلام ناب محمدی جلوگیری کنند و پس از آن نسبت به ترویج آن اقدام کردند.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین اضافه کرد: اسلام آمریکایی به شکل‌های مختلفی ظهور می‌کند اما همه این اشکال یک هدف اصلی را دنبال می‌کند.
 
قابل با اشاره به اشکال مختلف اسلام آمریکایی ادامه داد: اسلام آمریکایی گاهی در قالب انجمن حجتیه، گاهی در دفاع از مسائل شخصی و تظاهر به دیانت و گاهی نیز در قالب حمایت از عزاداری امام حسین (ع) در جوامع مختلف ظهور می‌کند.

 

وی عنوان کرد: رسانه‌های دنیا در عصر حاضر در ایام محرم و صفر فقط صحنه‌های قمه‌زنی و کارهای خلافی که در برخی از نقاط جهان جلوه می‌کند را به جهانیان نشان می‌دهند و سعی دارند از این طریق دین اسلام را دینی خشن معرفی کنند.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین تصریح کرد: چهره اخیر اسلام آمریکایی گروه تکفیری داعش است که چهره اسلام تکفیری، زور و پرخاشگری را نشان می‌دهد.

 

قابل گفت: اسلام ناب محمدی که امام راحل و در رأس آن امام علی (ع) از آن دم می‌زد، اسلام امید، نشاط، حرکت، سازندگی، مبارزه و جهاد است.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش انقلاب اسلامی در ترویج اسلام ناب محمدی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست کتاب و سنت را جایگزین اسلام خرافه و بدعت، دنیا و آخرت را جایگزین اسلام دنیاپرستی، اسلام رشادت و جهاد را جایگزین اسلام عقود و اسارت و در حقیقت اسلام ناب محمدی را جایگزین اسلام آمریکایی کند.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با اشاره به راه‌های مقابله با اسلام آمریکایی افزود: شناخت اسلام به معنای تام و تمامش و تقویت باورهای دینی که وظیفه رسانه‌های ماست یکی از راهکارهای مقابله با اسلام آمریکایی است بنابراین رسانه‌های ما باید در این زمینه با تمام توان خود قلم بزنند.

 

قابل اضافه کرد: باید باور کنیم هنوز بخشی از جامعه ما با اسلام آمریکایی و فرهنگ غربی زندگی می‌کنند، بنابراین نیاز است باورهای اسلامی در جامعه تبیین شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شناخت توانمندی‌ها و اعتقاد به اینکه اسلام برای انسان عزت به ارمغان می‌آورد نیز یکی دیگر از راهکارهای مقابله با اسلام آمریکایی به‌شمار می‌رود.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با بیان اینکه قبول مسئولیت و تلاش برای انجام تکالیف یکی دیگر از راهکارهای مقابله با اسلام آمریکایی است، عنوان کرد: امروز جامعه ما به روزمرگی عادت کرده در حالی که احساس تکلیف وظایفی است که باید برای آن بکوشیم.

 

قابل تصریح کرد: اسلام هیچ‌گاه نمی‌پسندد پیروانش یک لحظه ایستایی داشته باشند بلکه همواره به فکر پیشرفت و توسعه پیروانش است.

 

وی با اشاره به اینکه شناخت دشمن و شیوه‌های مبارزه آن یکی دیگر از راهکارهای مقابله با اسلام آمریکایی را تشکیل می‌دهد، گفت: شناخت موانع و در معرض دید عموم قرار دادن این موانع، مقاوم بودن در برابر دشمنان و متواضع بودن در برابر دوستان از دیگر راهکارهای مقابله با اسلام آمریکایی است.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین یادآور شد: امروز در برخی از موارد مشاهده می‌شود بعضی از مردم در برابر دشمنان منعطف بوده و در برابر دوستان مقاوم هستند که این امر موجب شکست می‌شود./ فارس

 


 




تاريخ : ۱۳٩۳/٩/٢٢ | ۱:٠٩ ‎ب.ظ | نویسنده : امیدعلی صوفی | نظرات ()

 از دروغ‌هایی که توسط بنی‌امیه ساخته شده است این است که ثابت کنند عایشه در شش سالگی به عقد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) درآمده و در ۹ سالگی وارد خانه آن حضرت شده است و این مطلب را دلیل بر برتری عایشه بر دیگر همسران رسول خدا می‌دانند. «تزوّجها رسول الله (صلی الله علیه وسلم) بمکة قبل الهجرة بسنتین. هذا قول أبی عبیدة. وقال غیره: به ثلاث سنین، وهی بنت ست سنین، وقیل: بنت سبع. وابتنی بها بالمدینة، وهی ابنة تسع، لا أعلمهم اختلفوا فی ذلک. تزوّج عائشة بنت أبی بکر الصدیق فی شوّال سنة عشر من النبوة قبل الهجرة به ثلاث سنین، وأعرس بها فی المدینة فی شوال علی رأس ثمانیة عشر شهراً من مهاجره إلی المدینة.[۱] پیامبر با عایشه دو سال قبل از هجرت در مکه ازدواج نمودند. این قول ابوعبیده است. بعضی سه سال قبل از هجرت را پذیرفته‌اند، درحالی‌که عایشه شش سال سن داشت و قول دیگری او را در زمان ازدواج هفت ساله می‌داند. و در مدینه به خانه پیامبر داخل شد، در سن نه سالگی. (ابن‌عبدالبر می‌گوید:) من اختلافی در این مورد نمی‌دانم. عایشه دختر ابوبکر در شوال سال ده بعثت پیامبر، سه سال قبل هجرت با پیامبر ازدواج نمود و در شوال سال دوم هجری در مدینه عروسی انجام پذیرفت و به خانه پیامبر آمد.»

اما با مراجعه به اسناد و مدارک و منابع تاریخی اهل سنت، ساختگی بودن این مطلب به اثبات می‌رسد. تاریخ ازدواج رسول خدا با عایشه سه سال بعد از وفات حضرت خدیجه (سلام الله علیها) بوده، (در سال سیزدهم بعثت) و در شوال سال دوم هجری عایشه به خانه پیامبر رفته‌اند. از مسائلی که سن دقیق عایشه را در هنگام ازدواج با رسول خدا به اثبات می‌رساند، مقایسه سن او با سن خواهرش اسماء بنت أبی‌بکر است. طبق نقل بزرگان اهل سنت، اسماء ده سال از عایشه بزرگ‌تر بوده و در سال اول هجری ۲۷ سال داشته است. همچنین در سال ۷۳ از دنیا رفته است؛ در حالی که صد ساله بوده است. «ماتت أسماء بنت أبی بکر الصدیق سنة ثلاث وسبعین بعد ابن‌ها عبدالله بن الزبیر بلیال وکانت أخت عائشة لأبیها ... وکان لأسماء یوم ماتت مائة سنة ولدت قبل التاریخ بسبع وعشرین سنة وقبل مبعث النبی صلی الله علیه وسلم بسبع عشرة سنة.[۲] اسماء دختر ابوبکر در سال ۷۳ هجری، چند شب پس از قتل فرزندش عبدالله بن زبیر از دنیا رفت، او خواهر پدری عایشه بود... اسماء در زمان وفات ۱۰۰ ساله بود و ۲۷ سال قبل هجرت و ۱۷ سال (۱۴ سال) قبل بعثت به‌دنیا آمد.» او از عایشه ده سال بزرگ‌تر بوده و بنابراین عایشه در زمان هجرت پیامبر ۱۷ ساله و در سال دوم هجری ۱۸ یا ۱۹ ساله بوده است، نه ۹ ساله.



ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳٩۳/٩/٢٢ | ۱٢:٤۱ ‎ب.ظ | نویسنده : امیدعلی صوفی | نظرات ()
  • دانلود کتاب | بیا اینجا
  • ساعت فلش

    کد ذکر ایام هفته